شرایط مرجوع کردن کالا
انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد بهتر است هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه پرنس اطلاع دهد. تا در اسرع وقت استرداد وجه و یا تغییر سفارش انجام گردد.
-در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
تبصره: در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، فقط در صورتی امکان برگرداندن و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
نکته: برای ارسال به فروشگاه سیسمونی پرنس، دقت بفرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و همه لوازم و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به فروشگاه پرنس تحویل نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
-از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، کلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به کالا وارد نشده، استرداد وجه به مشتری ، حداکثر تا 2 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. و در صورت تمایل به جایگزینی کالا، سفارش دیگری برای مشتری ایجاد می گردد.
تبصره: در چنین مواردی هزینه استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.
نکته: جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 77522412-021 به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه پرنس اطلاع داده شود.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
-در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده اعم از رنگ، سایز، جنس و ... با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت به نکتههای زیر دقت بفرمایید:
-در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به فروشگاه پرنس اعلام شود.
تبصره: در مورد کالاهایی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
-در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه پرنس اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
نکته: جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 77522412-021 به فروشگاه پرنس اطلاع داده شود.
-برای ارسال کالای دارای مغایرت به فروشگاه، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و همه لوازم و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی فروشگاه پرنس صورت نمیگیرد.
-واریز و عودت وجه به حساب مشتری حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا و تایید واحد خدمات پس از فروش صورت می پذیرد.
تبصره: هزینههای ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده فروشگاه پرنس است.
در صورت اشکال فنی در کالا
-فروشگاه پرنس به کاربران خود فرصت ویژه ای اختصاص داده است. به این نحو که مشتریان می توانند کالای خریداری شده را تست کرده و در صورت مشاهده هر گونه اشکال فنی، مراتب را به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه پرنس اطلاع دهند.
جهت استفاده از این سرویس به نکتههای زیر دقت بفرمایید:
-اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 77522412-021 به خدمات پس از فروش فروشگاه پرنس اطلاع داده شود.
-کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه پرنس ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا میتوانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
-برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به فروشگاه پرنس، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و همه لوازم و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
نکته: این سرویس اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
-از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.